Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Dream Manager sp.z.o.o.
warszawska 40/2A
40-008 katowice
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Dream Manager sp.z.o.o.
warszawska 40/2A
40-008 katowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria .
Pamiętaj ,żeby wysłać przesyłkę najlepiej z numerem śledzenia ,żeby nie zginęła gdzieś,na przykład na poczcie.
Towar reklamowany musi być odesłany do nas nieużywany-w oryginalnym opakowaniu-ze wszystkimi akcesoriami.
Po otrzymaniu przez nas towaru do 14 dni rozpatrzymy reklamacje i zwròcimy pieniądze na podane konto lub wymienimy towar.
TOWAR UŻYWANY,ZNISZCZONY ,BEZ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA BEZDYSKUSYJNIE NIE PODLEGA ZWROTOM ANI REKLAMACJI