google translator
 
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Menu glowne
Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

2.Odesłanie produktu

 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Dream Manager sp.z.o.o.
warszawska 40/2A

40-008 katowice

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Dream Manager sp.z.o.o.

warszawska 40/2A

40-008 katowice

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria .

 

 

Pamiętaj ,żeby wysłać przesyłkę najlepiej z numerem śledzenia ,żeby nie zginęła gdzieś,na przykład na poczcie.

Towar reklamowany musi być odesłany do nas nieużywany-w oryginalnym opakowaniu-ze wszystkimi akcesoriami.

Po otrzymaniu przez nas towaru do 14 dni rozpatrzymy reklamacje i zwròcimy pieniądze na podane konto lub wymienimy towar.

TOWAR UŻYWANY,ZNISZCZONY ,BEZ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA BEZDYSKUSYJNIE NIE PODLEGA ZWROTOM ANI REKLAMACJI

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl