google translator
 
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Menu glowne
Producenci
Jak kupować? Wymiana i zwroty

 jeśli chcesz wymienić kolor lub zwrócic produkt

UWAGA  KROK 1 -TELEFON DO NAS NA 886-545-499 LUB INFORMACJA EMAILOWA mymesis.polska@gmail.com z informacją ,że chcesz odesłać produkt.

❌NIE PRZYJMUJEMY NIEZOPOWIEDZIANYCH PACZEK ANI PACZEK POBRANIOWYCH

 

 

 

 

Jak dokonać zakupów na www.mymeisfabrykawlosa.pl

  1. Znajdz interesujący Cię przedmiot przeszukując produkty wg menu, czyli ich typów, lub wpisując słowo klucz w naszej wyszukiwarce na stronie. Możesz wpisać dowolne słowo dotyczące Twego zapytania np. „pod ringi„, „szczypce”, "klienci", "bezpieczeństwo", „pasma”.
  2. Gdy znajdziesz intersujący Cię przedmiot możesz go wybrać i zapoznać się ze szczegółami produktu. Jeśli Ci opowiada - dodaj go do koszyka. Możesz także dodać go do przechowalni "na potem".
  3. Zapoznaj się z listą "powiązanych produktów" poniżej prezentacji przedmiotu. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że znajdziesz pośród nich coś co zainteresuje Cię lub przyda się przy zabiegu przedłużania włosòw!
  4. Po zakończeniu wyborów udaj się do kasy. Tutaj możesz podejrzeć całość Twoich zakupów, dodać, zmienić ilość, lub jeśli tak zdecydujesz odrzucić jakiś produkt z koszyka.
  5. Jeśli to Twoje pierwsze zakupy a jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem - otrzymujesz od nas zniżkę na pierwsze zakupy! Pojawi się ona przy cenie końcowej.
  6. Wybierz formę płatności, oraz formę dostawy.
  7. Uzupełnij dane na jaki adres mamy dostarczyć przesyłkę i wyślij do nas zamówienie.

    Gotowe!

 

 

Stany dostępności na MYMESIS FABRYKA WŁOSA

 

Wszystkie rodukty znajdują się w naszym magazynie, niektóre są w trakcie przygotowania lub tworzone pod konkretne zamówienie. 

Jeśli interesuje Cię coś czego nie ma w naszej ofercie to napisz na mymesis.polska@gmail.com

Czasem pojawia się informacja "na zamówienie" oznacza to, że produkt powstaje specjalnie pod dane zamówienie i czas oczekiwania może wydłużyć się o kilka dni.

---------

 

Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić określony produkt poniżej poczytaj jak taki proces zwrotu wygląda.

1-w ciągu 3 dni od otrzymania paczki poinformuj nas telefonicznie 

886545499 lub emailowo mymesis.polska@gmail.com,że chcesz zwrócić lub wymienić produkt.

NIE PRZYJMUJEMY żadnych niezapowiedzianych listów,paczek ani innych przesyłek❌

Nie przyjmujemy żadnych paczek pobraniowych ❌.

 

2-Zapakuj produkt w oryginalnym opakowaniu do koperty i nadaj do nas dowolnym kurierem.To ty pokrywasz koszty przesyłki więc wybierz tego,który Tobie odpowiada.

Do koperty wrzuć kartkę z imieniem nazwiskiem i swoim numerem konta do zwrotu środków.

Na odesłanie produktu masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki.

 

3-odeślij na adres

DREAM MANAGER SP ZOO

UL.WARSZAWSKA 40 / 2A

40-008 KATOWICE

 

4-Napisz do nas sms z numerem przesyłki abyśmy mogli ją śledzić i jeszcze szybciej zwrócić Ci środki.

 

 

 

 

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl