jeśli chcesz wymienić kolor lub zwrócic produkt
UWAGA KROK 1 -TELEFON DO NAS NA 886-545-499 LUB INFORMACJA EMAILOWA mymesis.polska@gmail.com z informacją ,że chcesz odesłać produkt.
❌NIE PRZYJMUJEMY NIEZOPOWIEDZIANYCH PACZEK ANI PACZEK POBRANIOWYCH
Jak dokonać zakupów na www.mymeisfabrykawlosa.pl
- Znajdz interesujący Cię przedmiot przeszukując produkty wg menu, czyli ich typów, lub wpisując słowo klucz w naszej wyszukiwarce na stronie. Możesz wpisać dowolne słowo dotyczące Twego zapytania np. „pod ringi„, „szczypce”, "klienci", "bezpieczeństwo", „pasma”.
- Gdy znajdziesz intersujący Cię przedmiot możesz go wybrać i zapoznać się ze szczegółami produktu. Jeśli Ci opowiada - dodaj go do koszyka. Możesz także dodać go do przechowalni "na potem".
- Zapoznaj się z listą "powiązanych produktów" poniżej prezentacji przedmiotu. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że znajdziesz pośród nich coś co zainteresuje Cię lub przyda się przy zabiegu przedłużania włosòw!
- Po zakończeniu wyborów udaj się do kasy. Tutaj możesz podejrzeć całość Twoich zakupów, dodać, zmienić ilość, lub jeśli tak zdecydujesz odrzucić jakiś produkt z koszyka.
- Jeśli to Twoje pierwsze zakupy a jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem - otrzymujesz od nas zniżkę na pierwsze zakupy! Pojawi się ona przy cenie końcowej.
- Wybierz formę płatności, oraz formę dostawy.
- Uzupełnij dane na jaki adres mamy dostarczyć przesyłkę i wyślij do nas zamówienie.
Gotowe!
Stany dostępności na MYMESIS FABRYKA WŁOSA
Wszystkie rodukty znajdują się w naszym magazynie, niektóre są w trakcie przygotowania lub tworzone pod konkretne zamówienie.
Jeśli interesuje Cię coś czego nie ma w naszej ofercie to napisz na mymesis.polska@gmail.com.
Czasem pojawia się informacja "na zamówienie" oznacza to, że produkt powstaje specjalnie pod dane zamówienie i czas oczekiwania może wydłużyć się o kilka dni.
---------
Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić określony produkt poniżej poczytaj jak taki proces zwrotu wygląda.
1-w ciągu 3 dni od otrzymania paczki poinformuj nas telefonicznie
886545499 lub emailowo mymesis.polska@gmail.com,że chcesz zwrócić lub wymienić produkt.
NIE PRZYJMUJEMY żadnych niezapowiedzianych listów,paczek ani innych przesyłek❌
Nie przyjmujemy żadnych paczek pobraniowych ❌.
2-Zapakuj produkt w oryginalnym opakowaniu do koperty i nadaj do nas dowolnym kurierem.To ty pokrywasz koszty przesyłki więc wybierz tego,który Tobie odpowiada.
Do koperty wrzuć kartkę z imieniem nazwiskiem i swoim numerem konta do zwrotu środków.
Na odesłanie produktu masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki.
3-odeślij na adres
DREAM MANAGER SP ZOO
UL.WARSZAWSKA 40 / 2A
40-008 KATOWICE
4-Napisz do nas sms z numerem przesyłki abyśmy mogli ją śledzić i jeszcze szybciej zwrócić Ci środki.